26 maja 2014

Mamusia, mama, matka?





 Ostatnie kilka tygodni, codziennie, dziesiątki razy słyszę słowo "mamusiu" i za każdym razem daje mi tyle samo radości. Powoduje, że rozpływam się w rozkoszy macierzyństwa. Działa na mnie tak jak bym dostała premie w pracy, komplement z najukochańszych ust lub co najmniej zmieściła się w jeansy sprzed ciąży. Chyba nigdy nie będzie ono zwykłym słowem... 

Myślę że są rzeczy których nie możemy nauczyć, ani wymagać, a jedynie sobie na nie zasłużyć. 


Nigdy w życiu nie nazwalam moich rodziców "matka" czy "ojciec". Nie żeby to były złe słowa, ale nigdy nie przeszły mi przez gardło. Myśląc o mamie i tacie, nie raz byłam na nich zła, mieliśmy odmienne zdania lub nie rozumiałam ich postępowania, ale zawsze darzyłam ich wielkim szacunkiem. To oni wychowali mnie tak, że zwykłe słowo może zawierać tyle miłości.  






















Dziś obchodzimy Dzień Mamy  z tej okazji życzę Wam kochane mamy, radości z dzieci, upragnionego czasu dla siebie, pielęgnowania swoich pasji, oraz siły i optymizmu w naszych codziennych zmaganiach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się? Podaj dalej! Twoja rekomendacja bardzo mnie ucieszy