18 października 2014

Kartonowe zabawki - DIY





Kartonowe zabawki tuż obok drewnianych należą do moich ulubionych. Pamiętacie nasze kartonowe domki? Wstyd się przyznać, ale nigdy nie wyrzucam kartonów, bo wiem, że zawsze je do czegoś wykorzystam. 

Mój syn ostatnio zobaczył reklamę nowej gry planszowej - kapsle football. O dziwo nie usłyszałam "Mamo proszę, kupmy ją" tylko:
"Mamo, to tak jak my gramy na stole! Może zrobimy sobie takie boisko dla kapsli?" 

Tak też dostałam karton od Natana i miałam jedynie narysować odpowiednie linie. Niezwykle proste, a tyle radości!







5 komentarzy:

  1. Dziękuje :) choć to bardziej pomysł mojego syna, a moje jedynie wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Idealna zabawa na jesienny wieczór z dziećmi :) W pełni popieramy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się że jesień to idealny czas by grać w piłkę w domu ;)

      Usuń
  3. Dokładnie pamiętam jak moje dzieci również były małe i właśnie wtedy najchętniej bawiły się takimi zabawkami z kartonu. Na ten moment fajnie bawią się zabawkami https://modino.pl/adamigo i jestem zdania, że jeszcze trochę się nimi pobawią.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Podaj dalej! Twoja rekomendacja bardzo mnie ucieszy