28 listopada 2015

10 filmów idealnych na jesienne wieczory






W naszym ogródku zawitała wiosna, choć ja tęsknie za jesienną nostalgią.  Tarta z figami i pachnąca herbata z pomarańczem i goździkami ma mi pomóc wprowadzić nieco melancholii. Melancholii która jest wpisana w moje DNA. Dziś serwuje wszystkim dziesiątki poduszek, koce, świece i piękne aromaty. Nie ma znaczenia, że temperatura powietrza wieczorem nie spada poniżej 26 stopni Celsjusza. Myślę że każdy czasem potrzebuje chwili zadumy, wyciszenia i przemyśleń. Zwykle właśnie jesienną porą zbiera nas na małe smutki, filmowe dramaty i wyciskacze łez. 




10 moich najlepszych filmów tej jesieni


1. Vivien Mayer
2. Oszukana
3. Banksy
4. Niezwyciężony
5. Teoria wszystkiego
6. Wiek Adeline
7. Wielkie Oczy
8. Incepcja
9. Nietykalni
10. Siedem dusz
11. Hotel Transylwania 2
12. Kopciuszek (2015)







Ostatnio nie mogę przestać piec ciast i zawsze znajduje ku temu okazje. Tym razem tarta "kinowa", to kruche ciasto z mascarpone i figami polane miodem. Trzecia wersja w tym tygodniu ;)




Jestem ciekawa jakie są Wasze ulubione filmy, jeśli macie coś do dodania to piszcie w komentarzach. Będę wdzięczna z wyciskacze łez ;) 


9 komentarzy:

Podoba Ci się? Podaj dalej! Twoja rekomendacja bardzo mnie ucieszy