10 listopada 2015

Przemijanie





Mam dwie skrzynki które wypełniam Waszym dzieciństwem. Tak byście pamiętali... Nie, tak bym ja mogła się nim nasycić. Bym mogła wspominać pierwsze Body, pukiel kruczo czarnych włosów, opaskę ze szpitala z którą łącze pierwszy milion myśli gdy Cię ujrzałam. Wrzuciłam tam też gazety, by wspominać modę, problemy polityczne i czasy w jakich się narodziliście.  Są też pierwsze buciki i książka pełna zdjęć. Nie mogę jednak zamknąć tam Twojego śmiechu, tego który rozśmiesza mnie do łez, burzy loków, spojrzenia, głosu który każdego ranka jest moją melodią. Pewnie z czasem będę musiała zachwycać się nową Adel, gdy wyrośniesz z tego dźwięku. Nie mogę zamknąć tu Twojej aksamitnej skóry i jej zapachu, dotyku pod moimi palcami gdy Cię ugniatam, ściskam, całuje. 

Najlepszych słów " boli mnie piętro" gdy chcesz na ręce, zawsze boli cię pięta, "mamusiu kocham Cie" - nie te głębokie na dobranoc, tylko te szybsze od karabinu maszynowego, asekuracyjne przed ujawnieniem psoty. "Nino" i obowiązkowy czas na tulanki to wszystko przeminie, wiem. Pisk na widok taty <3... jak biegniesz by przytulić mnie rano. Twój ciężar gdy mnie przygniatasz, chcąc zagarnąć sobie całe moje ciało. Godzinne kąpiele każdego dnia i niezliczona ilość pomysłów jaką mnie bombardujesz. Nie jestem w stanie tego spamiętać, a niejednokrotnie myślę że jesteś geniuszem. Jak gestykulujesz przekonując do swojej racji, jak napinasz mięśnie stając w obronie siostry, przymykasz oczy i widzę jak wielki w Tobie mężczyzna. Chcę to wszystko zamknąć i dawkować sobie jak własną porcje endorfiny, gdy uciekniesz w dorosłość, odejdziesz w inne ramiona, gdy będę stara, chcę pamiętać wszystkie nasze piękne chwile.




Tak szybko rośniecie


Nie nadążam.

6 komentarzy:

  1. dzieci rosną bardzo szybko i to po nich najbardziej widać, że czas pędzi jak szalony :-( urocze dzieciaki chętnie poznałabym je osobiście bo uwielbiam dzieci ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Może kiedyś będzie okazja by się poznać :) Świat jest tak mały...

      Usuń
  2. Patrycjo ugrzezlismy z chłopakiem na lotnisku w Doha. Mamy cały dzień do następnego lotu. Czy mogłabyś polecić jak tanio dostaniemy się do miasta i coś niedrogiego zjemy? :) będę wdzięczna za info

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lotniska najlepiej dostać się taksówkową na souq Waqif. Tam możecie zjeść a po przeciwnej stronie znajduje się piękne muzeum sztuki islamskiej ( obowiązkowy punkt każdego odwiedzającego) i przyległy do niego park na końcu którego jest cudowna kawiarnia z widokiem imponujące wierzowce. Wszystko jest blisko siebie i mozna spędzić tu cały dzień, a taksówka w to miejsce będzie kosztowało około 40 złoty ( 40 QR) Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

      Usuń
  3. Na souqu zaś tanio i pysznie zjecie w mojej ulubionej jemeńskiej restauracji. Link w tym poście http://tworczamama.blogspot.qa/2015/10/4-rzeczy-z-kataru-za-ktorymi-tesknie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamila Lipińska18 listopada 2015 17:40

    wzruszające słowa. Ja również mam pudełko, w którym to umieszczam różne rzeczy mojego synka, pierwszy smoczek, opaska ze szpitala, zdjęcia usg. <3

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Podaj dalej! Twoja rekomendacja bardzo mnie ucieszy