3 września 2014

Powrót do szkoły


Pierwsze dni w szkole czy w przedszkolu bywają trudne dla dzieci, a nie rzadko też i dla rodziców. Mam dla Ciebie coś fantastycznego, co wniesie trochę humoru, sprawi że od początku dnia Twoje dziecko będzie się uśmiechać i z pewnością ułatwi mu to przejście przez ten trudny czas.

Miłe wiadomości, śmieszne zagadki, kolorowy papier do pakowania drugiego śniadania to proste przyjemności jakie umilają nasz dzień, bez względu na to ile mamy lat.

Przekonaj się ile radości wniesie to do Twojej rodziny.





Wielki zestaw pełen niesamowitych iluzji. Od podłużnych kartek którymi ja np. owijam kanapki, po kwadratowe karteczki gdzie możesz zostawić wiadomość i duże kartki A4 do zapakowania słodkich prezentów, takich jak np. ciastka owsiane. Klasyczne złudzenia optyczne, które zachwycą nie tylko  najmłodszych, ale mogą być również zabawną zagadką dla męża, włożoną do śniadania jakie pakujemy mu do pracy, czy też liścikiem w torbie dziewczyny.





Papierowy ołówek i gumka. Czy nie jest to fantastyczny pomysł na pudełko w które możesz schować batonik, ulubione cukierki, śliwki, lub inną niespodziankę? Oryginalne i tematyczne! Sprawi, że skojarzenia ze szkołą będą nadzwyczaj pozytywne.





Wkładając do pudełka ze śniadaniem taki samolot, myślę tylko o tym jaką ma minę mój syn gdy to zobaczy. Już widzę, że pierwsza przerwa należy do niego, więc przyda się też spakować drugi egzemplarz dla najlepszego kolegi.





Uwielbiam tak proste grafiki z którymi możemy zrobić wszystko! Kto nie lubi odpakowywać małych prezentów? 





Małe, piękne i tak słodkie że chce się zjeść bez zaglądania do środka. Wypełnione suszona żurawiną, słonecznikiem, skittelsami, lub żelkami….ummmm…. Ja położyłabym sobie takie cudo na biurku w pracy jak kwiaty do ozdoby. Ostatecznie można by wypełnić je spinaczami, pineskami,… ;)









Lubię każdego dnia i przy każdej najmniejszej okazji pokazywać moim dzieciom, że jestem z nich dumna. Istnieje irlandzkie przysłowie które mówi "Chwal dziecko, a rozkwitnie".



Czując Twoje wsparcie nic mu nie nie będzie straszne.



Wystarczy pobrać i wydrukować, wszystkie grafiki są darmowe! Wypełnij szufladę w kuchni tak by zawsze było coś pod ręką i codziennie umieszczaj słodkie wiadomości w plecaku dziecka, torbie żony, czy śniadaniu męża :)

Miłego dnia :*

7 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowicie pomysłowa!To jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) choć pomysłów mi nie brak, to jednak Wogole nie posiadam zdolności graficznych, przez co wszystkie te piękne rzeczy są wykonane przez inne osoby.

      Usuń
  2. Kiedy obiecana druga część o wyspie? Uwielbiam czytać o twoich podróżach :) przydałoby się więcej zdjęć są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że "nasza" wyspa nie wzbudziła zainteresowania, dlatego też jej nie opisałam. Rozumiem, że się pomyliłam i są osoby ciekawe takich miejsc, więc biorę się za pisanie :)

      Usuń
  3. ja też codziennie zaglądam i czekam na wyspe ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, obiecuję że w najbiższych dniach pojawi się wpis o wyspie :)

      Usuń
  4. Ja też czekam:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Podaj dalej! Twoja rekomendacja bardzo mnie ucieszy